luni, 2 mai 2011

Capitolul 3 - Forgeting you..


Dupa cateva saptamani….

-Iubito! M-a strigat Damon , cu vocea lui suava care imi mangaia urechile.
-Vin imediat, vreau sa iti arat ceva . Ma pregateam sa il surprind aparand imbracata in noul meu sutien asortat cu perechea sexi de tanga .
M-am uitat pe pat unde am zarit telefonul lui , pe silentios care vibra in nestire.  A primit un mesaj . Prima oara nu am vrut sa ma bag , dar dupa ce am vazut ca era un mesaj de la o fata pe nume Elena , m-am hotarat sa ma uit , in fond nu se va supara .
“Buna dimineata iubitule , sper ca ai dormit bine . Noaptea mea nu a fost atat de buna precum a ta , deabea astept sa iti simt buzele calde si moi pe gatul meu , cautand in disperare un strop de sange. Imi e foarte dor de tine. Ai scapat de proasta aia? “
In ochi mei siroaie de lacrimi s-au ivit . Deasupra de mesajul ei , nu am putut sa nu vad ce vorbisera inainte (avea Iphone) :
“Hei , darling. Mie dor de tine? Cand vii sa ma vezi?”
“N-am timp, Elena. Incerc sa ajung cat de curand , sunt cam ocupat acum”
“Esti cu cineva?”
“Asta nu te priveste”

alta conversatie a lor de acum 2 zile:
“Sa stii ca am aflat ca esti cu  o tipa. Am vazut-o , puteai sa gasesti ceva mai bun … aaa si apropo , daca nu scapi de ea , vin eu si o omor cu mana mea. Te pup dulce”
“…. Si eu “

POFTIM? Ok , asta e incredibil.. trebuie sa scap de aici.
M-am imbracat in primele haine pe care le-am gasit , mi-am luat telefonul , am luat telefonul lui in mana si am coborat scarile . cand m-a vazut m-a luat in brate si m-a sarutat. L-am respins .
-S-a intamplat ceva?
-Asta! I-am trantit telefonul in palma si am fugit pe usa.
Cand a realizat despre ce e vorba  a strigat dupa mine insa eu nu i-am raspuns , si am plecat cat mai departe.
…..

Acasa, intr-un final , acasa. Nu mai vazusem casa de 3 saptamani , si am aflat de la menajera ca nici mama , deci nu mi-a simtit lipsa.
In cateva zile , totul a revenit la normal . Eu am redevenit cea mai frumoasa , populara si fitoasa fata , cu toti baietii la degetul mic. Cand am zis zile , ma refeream cam la vreo  30 de zile.
In luna asta ma culcasem cu vreo 5 tipi . A fost chiar distractive sa le dau sperante si apoi sa ii las cu ochii in soare. A inceput sa imi placa sa fac misto de fraieri.
Eram nelipsita de la petreceri , veneam pe trei carari acasa , si nu singura, insotita de fiecare data.

Vineri seara – ora 23.41

Am cautat un film de groaza, si din fericire l-am gasit, The haunting in conneticut. Suna dragut, sa speram ca e bun de ceva. Eram in camera mea , in fata patului meu era o plasma cat peretele , dar nu foarte aproape de pat. Mi-am luat niste popcorn, eram singura acasa, si am inceput sa rontai in prostie.
Geamul meu era deschis, o briza m-a facut sa tremur asa ca am decis sa il inchid.

Cand am ajuns acolo , Damon a sarit in camera mea , lucru care m-a facut sa tip prima data.
-Shh! Unii oameni dorm.
-Ce vrei ? l-am intrebat eu incercand sa par indiferenta.
-Ti-am urmarit activitatea din ultima luna.. tu chiar stii cum sa uiti pe cineva.
-Persoanele neimportante le uit foarte repede, i-am raspuns eu cu un zambet fals pe fata.
El , vizibil nervos , mi-a aruncat-o in fata:
-Stiu foarte bine ca ma iubesti.
-Mmmm, nu. Dar Elena cred ca o face.
-Poftim? Te rog , uita de ea.
-Nu prea am cum.
S-a apropiat de mine si m-a sarutat fortat.
I-am tras o palma peste fata , lasandu-i o urma rosie.
-Sa nu te mai atingi in viata ta de mine! Am tipat la el
I-am aratat cu degetu inspre geam si a plecat fara sa mai zica nimic. Am inchis geamul , si am tras draperia mov, astfel incat sa nu se mai vada nimic inauntru.
Urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa sun un prieten.
-Stefan! Ma gandeam ca ti-ar placea sa vedem un film in seara aceasta. Ce zici?
-Hei  Alison , de sigur. In 5 minute sunt la tine.
-Te astept . Nu l-am mai lasat sa raspunda , inchizandu-i telefonul.
Damon o sa vada ca l-am uitat , poate o sa se convinga odata pentru totdeauna

<diiing >
Soneria de la usa s-a auzit. La naiba, Stef chiar era rapid.
Am coborat, eram imbracata doar intr-un halat negru si pe dedesubt aveam o lenjerie sexi rosie.
-Wow… a zis Stefan.
-Si eu ma bucur sa te vad , am spus eu invitandu-l inauntru.


L-am condus la mine in camera , am dat draperiile la o parte, l-am trantit pe pat, si am inceput sa il sarut. M-a apucat de coapse si a inceput sa mi le stranga intre mainile lui , apoi mi-a dat halatul jos.
A inceput sa imi sarute gatul , iar eu i-am dat jos camasa. Apoi m-a luat pe la spate, a desfacut sutienul si a inceput sa imi linga sfarcurile. I-am dat jos si pantalonii , in urma ramanand in boxeri. Mi-a pus mana pe talie in timp ce ma saruta si mi-a dat jos chilotii dintr-o miscare. Am scapat si de boxerii lui , moment in care a inceput sa imi sarute sanii sis a ii linga , mergand tot mai jos, si mai jos.. M-a facut sa ii tip numele , moment in care a intrat in mine. Totul a fost relaxant, dar nimic nu se compara cu partida de sex cu Damon.
M-am dus pana la baie, dupa ce m-am imbracat la loc , iar cand m-am intors , Stefan disparuse. …

-Stefan? 
  ..............

8 comentarii:

  1. Super .. imi place :)
    E magnific.
    Sunt foarte nerabdatoare deci ..
    Cand pui urmatorul capitol???
    Sper sa fie foarte curand :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozav!!E super capitolul!!
    Am o banuiala in legarura cu Stefan....dar o sa vad eu in urmatoarele capitole daca am dreptate.
    Iti urez multa bafta la scris.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei. o sa postez foarte curand ca sa ma revansez pentru aceea aproape o luna in care n-am postat.
    @ maria : poate-mi zici si mie si cladesc povestea pe ideea aia, sau astepti sa te surprind.:))
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaaa, cred ca stiu ce banuiesti :D
    eu am o idee de continuare, dar nu divulg nimic :*

    RăspundețiȘtergere
  5. ok ... deci mai lasat fara cuvinte ...ai grabit putin actiunea , insa , si eu mai fac asta ... ii superb ficul ... abia astept nextul si sper sa nu ne mai faci sa asteptam atat ...

    kisses & hugs , Deni

    RăspundețiȘtergere